§1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług przez firmę Boster, warunki zawierania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Zamawiając usługę, Uczestnik / Zamawiający potwierdza, że zapoznał się z opisem usługi przesłanym jako indywidualną ofertą lub znajdującym się na stronie internetowej dobrzeprosperujesz.pl, warunkami oraz Regulaminem świadczenia usług szkoleniowych, a także że akceptuje wszystkie postanowienia tego regulaminu.
- W razie zawarcia z Zamawiającym umowy indywidualnej, zapisy regulaminu stosuje się odpowiednio.
§2. Definicje użyte w regulaminie
- Regulamin – oznacza niniejszy dokument.
- Boster– oznacza firmę szkoleniową Boster Marek Kowalski z siedzibą w Siekierczyn 186d/3, 59-818 Siekierczyn NIP: 613-119-74-95, REGON: 230339170.
- Szkolenie– każda usługa szkoleniowa świadczona przez Boster, prowadzona z użyciem różnych metod oraz mającą różne formy w tym również w wersji on-line.
- Szkolenie otwarte, stacjonarne i on-line– usługi szkoleniowe dostępne dla każdej osoby zainteresowanej, która prześle zgłoszenie w określonym terminie oraz dostępności miejsc na takim szkoleniu w chwili otrzymania zgłoszenia przez Boster.
- Szkolenie zamknięte, stacjonarne i on-line– usługa, zorganizowana dla Zamawiającego, na którą została przez niego zgłoszona grupa zainteresowanych osób gwarantująca rentowność i sens realizacji przedsięwzięcia, która zostanie zrealizowana w ustalonym terminie, na podstawie indywidualnej umowy.
- Zamawiający – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która zdecydowała zgłosić osobę/y delegowane do udziału w szkoleniu, z którym Boster może zawrzeć umowę indywidualną.
- Uczestnik – osoba, którą Zamawiający skierował do udziału w szkoleniu organizowanym przez Boster, a także osoba, która zgłosiła się na szkolenie otwarte.
- Zgłoszenie– oświadczenie woli Uczestnika o zawarciu umowy z Boster o przeprowadzenie szkolenia, składane na formularzu udostępnionym przez Boster lub za pośrednictwem korespondencji email lub za pośrednictwem rozmowy telefonicznej.
- Formularz zamówienia – dokument wypełniony wg wzoru przekazanego przez Boster, który zamawiający przesyła w celu zgłoszenia udziału Uczestnika/ów w szkoleniu.
- Potwierdzenie udziału– dokument, który przesyłany jest drogą elektroniczną przez Boster do Zamawiającego w odpowiedzi na zgłoszenie.
- Oferta– propozycja usług szkoleniowych, zawierająca zakres i warunki usług dla Zamawiającego, albo oferta znajdująca się na stronie internetowej www.dobrzeprosperujesz.pl w odniesieniu dla szkoleń otwartych – zawierająca zakres i warunki tych szkoleń.
- Umowa indywidualna– dokument, na mocy którego Boster i Zamawiający akceptują warunki przedstawione w ofercie, na podstawie której przeprowadzane jest szkolenie i wystawiona faktura.
- Dyplom/Certyfikat ukończenia szkolenia– dokument potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, podpisany przez uprawnionego przedstawiciela , który otrzymuje Uczestnik na po zakończeniu szkolenia.
- Trener – osoba prowadząca szkolenie.
§3. Zgłoszenie i udział w szkoleniu otwartym – stacjonarnym i on-line
- Szkolenia otwarte realizowane są jedynie wówczas, gdy zbierze się minimalna grupa osób, min. 4 osób w przypadku mniejszej liczby osób Boster ma prawo odwołać termin szkolenia otwartego.
- Warunkami uczestnictwa w szkoleniu są:
- zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu, zgodnie z zasadami wskazanymi w punktach poniższych, oraz
- uiszczenie opłaty w wysokości i terminie podanych przez Boster na rachunek wskazany w dokumencie potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia.
- Zgłoszenia należy dokonać poprzez wypełnienie formularza dostępnego w na stronie internetowej www.dobrzeprosperujesz.pl , jak i poprzez przesłanie wypełnionego formularza bezpośrednio na adres: dobrzeprosperujesz@gmail.com z tym zastrzeżeniem, że jeśli w ofercie wskazano inny adres – zgłoszenia należy kierować na adres wskazany w ofercie. Zgłoszenia można dokonać także przez telefon, z tym zastrzeżeniem, że zgłoszenie telefoniczne dla jego prawnej skuteczności wymaga potwierdzenia mailowego ze strony Boster.
- Przesyłając zgłoszenie na szkolenie, Uczestnik zawiera umowę o świadczenie usług, której integralną część stanowią postanowienia niniejszego regulaminu. Dokonując zgłoszenia Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulamin i akceptuje jego postanowienia.
- Termin nadsyłania zgłoszeń upływa najpóźniej na 7 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rejestracja po tym terminie będzie możliwa w miarę dostępności miejsc, z tym zastrzeżeniem, że brak jest możliwości rezygnacji w szkoleniu.
- Za datę wpływu zgłoszenia uznaje się dzień jego wpływu do skrzynki e-mailowej Boster, bądź dzień rozmowy telefonicznej w przypadku zgłoszenia przez telefon.
- Boster zastrzega sobie możliwość odrzucenia zgłoszeń kierowanych przez podmioty lub osoby prowadzące działalność konkurencyjną wobec Boster.
§4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu otwartym
- Uczestnik ma prawo zrezygnować z uczestnictwa w szkoleniu otwartym na zasadach i warunkach wskazanych w punktach poniżej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu szkolenia Uczestnik/ Zamawiający ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
- Rezygnacji z udziału w szkoleniu otwartym Uczestnik dokonuje poprzez skierowanie na adres e-mail dobrzeprosperujesz@gmail.com swojego oświadczenia o rezygnacji. Brak uiszczenia opłaty za szkolenie nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w szkoleniu otwartym:
- gdy Boster otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji do 7. dnia przed dniem rozpoczęcia szkolenia, zwróci Uczestnikowi wpłaconą kwotę, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział w szkoleniu;
- gdy Boster otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji w okresie krótszym niż 7 dni przed planowanym terminem szkolenia, przysługuje prawo zatrzymania całej otrzymanej wpłaty. Jeżeli opłata nie została jeszcze dokonana, Uczestnik jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Boster, na wskazany numer konta, w terminie najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia.
- gdy Organizator nie otrzyma od Uczestnika oświadczenia o rezygnacji, a Uczestnik nie będzie uczestniczył w Szkoleniu, Boster przysługuje prawo zatrzymania całej otrzymanej wpłaty. Jeżeli opłata nie została jeszcze dokonana, Uczestnik jest zobowiązany do uiszczenia opłaty podanej przez Boster, na wskazany numer konta, w terminie 7 dni od daty odbycia się szkolenia.
- Dopuszczalna jest zmiana Uczestnika szkolenia przez Uczestnika dotychczas zgłoszonego i jest ona nieodpłatna do 2 dni przed realizacją szkolenia. W takiej sytuacji Uczestnik ma obowiązek powiadomić o tym Boster niezwłocznie, najpóźniej na 2 dni przed dniem rozpoczęcia się szkolenia i dokonać nowego zgłoszenia. Do nowego Uczestnika (zgłoszonego w miejsce rezygnującego) stosuje się odpowiednio przepisy niniejszego regulaminu. Po upływie wskazanego w zdaniu drugim terminu, zmiana Uczestnika szkolenia jest niedopuszczalna.
§5. Płatność za szkolenie otwarte
- Informacje dotyczące płatności za uczestnictwo w Szkoleniu są zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.dobrzeprosperujesz.pl lub w treści wiadomości elektronicznej przesłanej przez Boster stanowiącej potwierdzenie udziału w szkoleniu oraz zawarcie umowy.
- Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot Uczestnik szkolenia.
- Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto PROSPER najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia otrzymania potwierdzenia zgłoszenia. Przy czym za datę otrzymania potwierdzenie zgłoszenia należy rozumieć datę nadania potwierdzenia przez Boster na adres email wskazany przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym.
§6. Odwołanie szkolenia otwartego przez Boster
- Boster zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia w terminie najpóźniej do 3 dni przed planowaną datą kursu w przypadkach niezależnych od Boster, a w szczególności gdy nie zbierze się minimalna ilość osób niezbędna dla realizacji szkolenia.
- Boster zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w dniu ich rozpoczęcia, w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych lub okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w zaplanowanym terminie, niezależnych od Boster. Boster zobowiązuje się do udzielenia informacji Uczestnikowi o najbliższym terminie szkolenia.
- W przypadku odwołania szkolenia przez Boster, Zamawiający lub Uczestnik otrzymuje taką informację drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną. Wpłacone kwoty zwracane są na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego lub Uczestnika, najpóźniej w terminie 3 dni od dnia odwołania szkolenia, lub za zgodą Zamawiającego/Uczestnika przekazywane na poczet innego terminu lub innego szkolenia organizowanego przez firmę Boster.
§7 Zgłoszenie udziału w szkoleniu zamkniętym
- Podstawą zgłoszenia na szkolenie zamknięte jest wysłanie wypełnionego i podpisanego (wraz z pieczęcią firmy, w przypadku zgłoszenia przez jednostkę organizacyjną) scanu formularza zamówienia na adres e-mail: dobrzeprosperujesz.pl
- Na podstawie otrzymanego zgłoszenia do udziału w szkoleniu zamkniętym, Zamawiającemu wystawione zostaje potwierdzenie udziału zgłoszonych osób i odesłanie potwierdzenia na kontakt wskazany w formularzu zamówienia, nie później niż w terminie 3 (trzech) dni roboczych po otrzymaniu formularza zamówienia.
- Zmiana zakresu szkolenia i warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§8 Cena szkolenia
- W zamian za przeprowadzenie Szkolenia Boster przysługuje wynagrodzenie zgodnie z zawartą umową.
- Co do zasady, wynagrodzenie zostanie zapłacone na podstawie faktury proforma wystawionej przez Boster przed realizacją szkolenia.
- Do łącznej ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi powszechnie przepisami prawa.
- Zamawiający zobowiązuje się dokonać płatności przelewem na konto firmy podane przy zgłoszeniu się na szkolenie.
- Zamawiający upoważnia Boster do wystawienia faktury VAT bez podpisu Klienta.
- Boster zobowiązuje się wystawić fakturę za realizację zlecenia, co do zasady, w ciągu 7 dni od daty zakończenia szkolenia. Zarówno faktura pro forma, jak i faktura właściwa wysyłane są drogą elektroniczną na adres mailowy podany w formularzu lub, w przypadku gdy pole pozostanie puste, na adres mailowy osoby zgłaszającej Uczestnika. Jeżeli preferują Państwo inną formę przesyłki, prosimy o informację.
- Cena podana przy każdy szkoleniu jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia/ dokonania zgłoszenia. Boster zastrzega sobie prawo do zmiany cen, jak również wycofania poszczególnych szkoleń bez uprzedniego informowania o tym. Zmiany cen lub oferty nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji.
§9 Realizacja i przebieg szkolenia
- Szkolenia realizowane są wg programu i na warunkach zawartych w zamówieniu lub umowie.
- Boster zastrzega sobie prawo do zmiany organizacji szkolenia w terminie do 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia.Zmiany dotyczyć mogą: miejsca szkolenia; harmonogramu; terminu szkolenia; prowadzącego zajęcia, a także jego agendy.
- Filmowanie, nagrywanie i fotografowanie prowadzonych szkoleń przez Uczestników jest zabronione.
- Szkolenie odbywa się z poszanowaniem zasad wzajemnego zaufania i w atmosferze poufności.
- Do obowiązków Boster należy zapewnienie wykwalifikowanego specjalisty do przeprowadzenia Szkolenia.
- Doboru metod oraz formy prowadzenia szkolenia, a także jego tempa i przebiegu dokonuje Trener, dostosowując je do tematu zajęć oraz grupy szkoleniowej.
- Boster dołoży należytej staranności, aby szkolenie było prowadzone zgodnie z wyznaczonym harmonogramem i tematyką, z tym zastrzeżeniem, że nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie pełnej tematyki szkolenia w sytuacji, w której na taką realizację nie pozwalają potrzeby grupy szkoleniowej.
§10 Materiały szkoleniowe
- Boster zastrzega wszelkie prawa autorskie do materiałów szkoleniowych i zabrania ich rozpowszechniania osobom trzecim, kopiowania i powielania bez pisemnej zgody.
- Wszelkie materiały powstałe w trakcie prowadzenia szkolenia i upublicznione przez Boster można przechowywać oraz drukować wyłącznie na użytek prywatny i w celach niekomercyjnych z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów. Boster nie zezwala na jakiekolwiek upowszechnianie, wprowadzanie zmian, przesyłanie, drukowanie, powielanie, publiczne odtwarzanie materiałów powstałych w trakcie prowadzenia szkolenia.
- Wykorzystanie materiałów powstałych w trakcie i na użytek szkolenia do celów komercyjnych lub innych niż użytek prywatny wymaga każdorazowo pisemnej zgody Boster.
§11 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest BOSTER Marek Kowalski, z siedzibą w Siekierczyn 186d/3, 59-818 Siekierczyn.
- Dane osobowe Uczestnika są chronione zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób nieuprawnionych, przypadkowe zniszczenie, uszkodzenie lub inne nieuprawnione działania.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- realizacji usług świadczonych przez Administratora na podstawie art. 6 ust.1pkt b) RODO (w celu wykonania umowy),
- przesyłania wiadomości marketingowych dotyczących produktów i usług własnych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO Pani/Pana zgody,
- wysyłania informacji handlowych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO (zgoda udzielona Administratorowi przez osobę, której dane dotyczą);
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie umów powierzenia (np. firmy świadczące usługi księgowe na rzecz Boster hostingodawca, firma informatyczna obsługująca platformę do szkoleń on-line);
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usług świadczonych przez Administratora oraz przez okres wynikający z przedawnienia roszczeń, praw konsumenta, prowadzenia księgowości czy innych uprawnień w tym zakresie;
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Administratora, przysługują Pani/Panu określone uprawnienia:
- ma Pani/Pan prawo do informacji, jakie dane osobowe dotyczące Pani/Pana przetwarzane są przez Administratora oraz do otrzymania kopii tych danych (tzw. prawo dostępu). Wydanie pierwszej kopii danych jest darmowe, za kolejne Administrator może naliczyć opłatę;
- jeżeli przetwarzane dane staną się nieaktualne lub niekompletne (lub w inny sposób niepoprawne) ma Pani/Pan prawo zażądać ich sprostowania;
- w pewnych sytuacjach może Pani/Pan zwrócić się do Administratora o usunięcie swoich danych osobowych, tj. kiedy dane przestaną być potrzebne Administratorowi do celów, o których Panią/Pana informował; kiedy cofnie Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych (o ile Administrator nie ma prawa przetwarzać danych na innej podstawie prawnej); jeżeli do przetwarzania doszłoby niezgodnie z prawem; albo jeśli konieczność usunięcia danych wynika z obowiązku prawnego Administratora;
- w przypadku, gdy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie albo w celu wykonania umowy zawartej z Administratorem, ma Pani/Pan prawo przenieść swoje dane do innego administratora;
- Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe min. w celu prowadzenia działań marketingowych dotyczących jego produktów i usług. Podstawą takiego przetwarzania jest Pani/Pana zgoda W przypadku takiego przetwarzania ma Pani/Pan możliwość wyrażenia sprzeciwu. W konsekwencji Administrator przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w opisanym wyżej celu;
- Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzane dane osobowe są nieprawidłowe, przetwarzanie jest niezgodne z prawem lub Administrator nie potrzebuje już określonych danych albo kiedy wniesie Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania, może Pani/Pan także zażądać, aby przez określony, potrzebny czas (np. sprawdzenia poprawności danych lub dochodzenia roszczeń).
- Aby przetwarzać dane w niektórych celach związanych ze swoją działalnością Administrator poprosił Pani/Pana o zgodę. Zgoda ta może być w dowolnym momencie cofnięta w wiadomości mailowej wysłanej do Administratora. Będzie to miało ten skutek, że przetwarzanie, które dokonane zostało przed cofnięciem zgody nie przestanie być zgodne z prawem, natomiast po cofnięciu zgody Administrator nie będzie przetwarzał danych w celach, dla których zgoda była wyrażona;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy z Administratorem. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości świadczenia usług przez Administratora.
- Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia.
§12 Prawa stron
- Boster zobowiązany jest do spełnienia następujących wymogów:
- adekwatne do prowadzenia szkolenia warunków pracy (o ile za organizację szkolenia odpowiada Boster),
- prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych oraz dobierze metody adekwatne do tematyki szkolenia oraz wszystkich uczestników szkolenia,
- w czasie szkolenia zostaną zrealizowane umówione treści, przy czym Uczestnik jest świadomy, że pełna ich realizacja zależy od dynamiki grupy szkoleniowej, co jest okolicznością niezależną od Boster,
- zostaną spełnione pozostałe formalne warunki umowy.
- Uczestnik jest zobowiązany do spełnia następujących wymogów:
- uczestnicy szkolenia w pełni zaangażują się w proces kształcenia,
- uczestnicy będą brali czynny udział w przygotowanych przez trenera zadaniach i ćwiczeniach,
- uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie szkolenia zasad,
- uczestnicy będą przestrzegać zasad prowadzenia szkolenia, w tym zachowają poufność,
- uczestnicy wypełnią rzetelnie ocenę przebiegu szkolenia,
- zostaną spełnione pozostałe formalne warunki umowy.
§13 Postępowanie reklamacyjne
- Uczestnik/ Zamawiający ma prawo złożyć reklamację jeśli ma zastrzeżenia do kwestii zawartych w § 12 pkt 1.
- Reklamację należy złożyć w formie pisemnej i przesłać na adres dobrzeprosperujesz@gmail.com w terminie 7 (siedmiu) dni od realizacji szkolenia lub w przypadku szkoleń trwających dłużej niż jeden dzień od ostatniego dnia szkoleniowego.
- Reklamacja przesłana po terminie zostanie pozostawiona bez rozpoznania, o czym Uczestnik/ Zamawiający zostanie poinformowany mailem na wskazany w zgłoszeniu/ formularzu zamówienia adres.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- dokładne określenie szkolenia, którego reklamacja dotyczy,
- wskazanie konkretnych argumentów na uzasadnienie zarzutów podniesionych w reklamacji,
- propozycje formy zadośćuczynienia ze strony Boster.
- Boster rozpozna reklamację w terminie 14 dni od dnia jej wpływu do siedziby biura w formie wskazanej w pkt 2 oraz w tym terminie poinformuje Uczestnika/ Zamawiającego o jej wyniku mailem na wskazany w zgłoszeniu/ formularzu zamówienia adres.
- Reklamacja może zostać uwzględniona w całości albo w części albo Boster może odmówić jej uwzględnienia.
- W sytuacji, gdy reklamacja zostanie uznana w części lub w całości, Boster może zaproponować Uczestnikowi/ Zamawiającemu następujące formy zadośćuczynienia:
- Realizacja dodatkowej formy wsparcia (szkolenie, coaching, doradztwo),
- obniżenie pierwotnie założonej ceny szkolenia, przy czym udzielony rabat nie może przekroczyć 50%,
- indywidualne konsultacje z coachem w liczbie nie przekraczającej 2 godzin,
- rabat w wysokości nie przekraczającej 50% na kolejne/inne wybrane szkolenie z obszaru wskazanego przez Boster.
§14 Odpowiedzialność Boster
- Boster nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, usterki, nieścisłości lub nieprawidłowości w dostarczonych materiałach szkoleniowych ani za jakiekolwiek szkody poniesione przez Uczestnika podczas szkolenia.
- Boster zastrzega sobie prawo do jednostronnego dokonywania zmian i modyfikacji regulaminu.
§15 Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie www.dobrzeprosperujesz.pl, tj. od dnia 07.01.2025r.
- Wszelkie spory wynikłe między Boster a Zamawiającym/Uczestnikiem, strony zgodnie podają pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego według siedziby Boster.
- Strony zastrzegają sobie prawo udostępniania osobom trzecim w celach reklamowych lub w materiałach referencyjnych informacji o fakcie współpracy chyba, że Zamawiający lub Boster w formie pisemnej złożą oświadczenie, że sobie tego nie życzą.
Oświadczenie, o którym mowa w § 15 ust. 3 złożone przez Zamawiającego musi być przesłane na adres : dobrzeprosperujesz@gmail.com